Sunday 15 September 2013

Selamat Tinggal Jahiliyyah PV Dah Keluar!



Alhamdulillah! Segala puji setinggi-tingginya kepada Allah s.w.t., saya dapat mempelajari banyak elemen yang tidak saya ketahui (tetapi saya terokainya sendiri) dalam software Final Cut Pro X selama hampir seminggu, dan akhirnya video muzik pertama saya telah pun berjaya disiapkan!

Selepas menonton video ini, saya amat berharap agar penonton/pembaca dapat memaknai mesej yang ingin saya sampaikan dalam lagu ini dan aplikasikan segalanya dalam setiap aspek kehidupan kita agar lebih bahagia dan lebih bersemangat dalam menghargai dan mensyukuri lingkungan keimanan dan ketaqwaan yang Allah kurniakan kepada diri kita semua insyaAllah.

Segala maklumat berkenaan lagu ini boleh didapati pada 'description' yang tertera dalam laman video Youtube ini di: http://www.youtube.com/watch?v=pt6cvc0IJuQ

Terima kasih kerana sudi mendengar dan juga sudi memberikan komen bernas untuk penambahbaikan akan datang insyaAllah. ^^v

No comments :

Post a Comment