Friday 7 September 2012

Keluaran Rasmi Majalah SINERGI Edisi 8 - Berhala dalam Hati



Layari http://synergymedia.com.my/ untuk maklumat lanjut

"Percambahan pelbagai majalah Islam di Malaysia hari ini satu perkara yang sangat baik buat semua umat Islam di Malaysia..makin banyak sumber dan pilihan untuk kita mendapatkan ilmu dan kefahaman terhadap islam..Alhamdulillah..

Dulu saya hanya mengenal majalah solusi atau majalah-i, lalu dengan izin Allah, kami juga baru mengeluarkan Majalah SINERGI...Selepas itu, pelbagai lagi pihak ingin berdakwah melalui pena dengan hadirnya majalah Gen-Q, JOM, Al-Ustaz, Q&A, dan sebagainya..semoga semua usaha kita melalui dakwah pena diredhai Allah dan mampu menyedarkan umat Islam untuk kembali menuju keredhaan Allah..Kita mungkin ada tajuk yang berbeza, tapi tujuan kita adalah sama..^.^..

Nasihat buat semua penulis terutama saya yang baru belajar, satu perkara yang membezakan nilai dalam sesuatu penulisan adalah tulisan yang diamalkan dengan tulisan sekadar keilmuan. Semoga kita semua adalah penulis yang berlapikkan amal, dan akan usahakan beramal dengan apa yang kita tuliskan. Kita juga bukan hanya ingin menyampaikan ilmu, tapi untuk memahamkan ilmu dan mendakwahkan ilmu agar diamalkan oleh semua pembaca..insyaAllah..

Terimalah Majalah SINERGI yang masih belajar dan akan terus belajar untuk berikan yang terbaik di sisi Allah dan kepada semua pembaca yang dihormati sekalian..insyaAllah.."


- Fakhrullah Bin Mawardi (CEO Synergy Media Sdn. Bhd.)

Sebarang tempahan atau pembelian amatlah dialu-alukan untuk menghubungi saya melalui:

Emel: zulan93@gmail.com
FB: Mohd Zulfarhan Ibrahim
Tel: 014-8677150

Mari gencarkan kemanisan dan kebahagiaan agama murni ini khususnya kepada umat kita bersama!

No comments :

Post a Comment